Pixan 8 y.o. 0,7 l


Podíl alkoholu: 40%
Doba zrání: 8 Aňos
Země původu: Mexiko  
Objem: 0.7 l

Stav: Na skladu

740 Kč
(cena včetně 21% DPH)

1057Kč/litr

Popis produktu

Překvapivě příjemně pitelný Mexičan s úžasným nádechem tamních prestižních červených vín.
Pixan [pishán] je slovo pocházející od starých Mayů a znamená „spirit, který dává život“ – skvělá inspirace pro tři přátele z různých mexických regionů/kultur, kteří stáli u zrodu Destilerie Espiritus del Norte (PIXAN) sídlící ve známém Monterrey, v hornaté oblasti země.
Mexiko je jedním z největších producentů cukrové třtiny na světě - zmíněná destilérie leží nedaleko magického San Luis Potosi, lokality vyrábějící významný podíl třtiny z produkce celé země. Nejlepší melasa pocházející z této destinace s ideálními podmínkami pro téměř celoroční kultivaci a produkci cukrové třtiny slouží k výrobě tohoto kvalitního rumu.
Pixan je tedy blendován a stařen v ideálních podmínkách severovýchodní hornaté části Mexika a svým chuťovým profilem přináší další obohacení do pestré palety světových rumů.
Pixan 8 Solera Especial Red Wine Finish je velmi originálním zástupcem mexické produkce a Solera rumů, příjemně pitelný se zajímavým chuťovým profilem. Při jeho produkci je použita nejlepší melasa ze San Luis Potosi, následná fermentace probíhá 4 dny i za použití kvasinek použitých při výrobě tequily.Dvojitá destilace probíhá v malých (300-litrových) dávkách a následuje až 8-leté staření v sudech z amerického bílého dubu, ve kterých zrál dříve bourbon.
Originální chuťový profil mu dodává jedinečné, 3 měsíce trvající dostaření v sudech po prémiovém mexickém červeném víně z nejoceňovanějšího tamního vinařství.
Aroma: patrné svěží tóny živého červeného vína a také višní
Chuť na patře: rovněž na patře logicky dominují tóny červeného vína, ale i čerstvého ovoce se stopami ananasu. Ten se prolíná i do zakončení spolu se stopami bobulovitého ovoce

Hodnocení

Zatím zde není žádné hodnocení zboží

 

QR-Code

Doporučené produkty


EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.